Yeni bir Skin ya da boyama Nasıl hazırlanır

Başlatan 111-Ghost, Eylül 11, 2014, 02:25:18 ÖS

« önceki - sonraki »

111-Ghost

Eylül 11, 2014, 02:25:18 ÖS Son düzenlenme: Nisan 03, 2018, 10:53:22 ÖS 113-Ghost
Aşağıdaki örnek sizler için hazırladığım, bir çok kişinin yapamdığı, detayları silip süpürmeye engel olacak rehber bir örnek niteliğindedir ve bir çok kişiye ışık tutacaktır ve boyama yapmak isteyen herkese yardımcı olacaktır.


  • Adobe Photohop programına ihtiyacınız olacak bu nedenle önce onu yükleyin. Ve sıkı bir şekilde pratik yaparak Photoshop'u öğrenin Örnek verecek olursam Seçim, Kes, birleştir, katmanlarla çalışma, renk değiştirme, Montaj vb. konularda kendinizi çok iyi geliştirin. Paintle tasarım ya da bu tarz gelişmiş işler yapılamaz. Basit bir düzenleyicidir. Tabi gelişmişi yolda. Ama bu işin üstadı güçlü bir programa ihtiyacınız var bu nedenle O da Photoshop.

  • Nvdia Texture Eklentisini sisteminize göre  ve photoshopu 32Bit/64bit kurma durma durumunuza göre : Bu içeriğe erişmek için. Kayıt Olun veya  Giriş Yapın adresinden indirip yükleyin.
    Bu eklenti dds dosyalarını Photoshopda düzenlemeyi sağlayan eklentidir. Olmazsa olmaz.

Bu konularda baya bir yol katettikten sonra artık skin yapına geçebilirsiniz. Falcon önce skin(kaplama/Texture) yapısını inceleyin.
Kaplama üzerindeki hangi alan nereyi kaplıyor onu anlayıp kavramaya çalışın.
Boyamaya büyük parçalardan başlayın ve detaya doğru inin.
F16 parçalı kaplama yapısı nedeniyle boyaması zor bir modelidir.  Bu ve bu modele benzeyen diğer uçak kaplamalarını bir araya getirmek çok sabır ister  bunu sakın unutmayın!

Örnek: Geçtiğimiz yıllarda yaptığım bir çalışmanın küçük adımları.
Bu içeriğe erişmek için. Kayıt Olun veya  Giriş Yapın

Herşey tamamsa düzenlemek için dosyalara ihtiyacınız olacak. Bulabilirseniz PSD kit ya da Object klasöründeki skinlerden istediğinizi seçin.
Öncelikle boyamak istediğiniz bir f16 ise jan hasın psd lerini sisteminize indirin ve açın  : lindirme linki
Bms 4.32 için.
Bu içeriğe erişmek için. Kayıt Olun veya  Giriş Yapın

BMS 4.33 REDDOG PSD LERİ :
Bu içeriğe erişmek için. Kayıt Olun veya  Giriş Yapın

1 - Diyelimki kuyruk alanını boyayacaksınız ya da kanat.  Boyayacağınız katman alanını seçin
2 - Onun üzerine yeni katman oluşturun ve istediğiniz renge boyayın. (ne kadar katman oluşturur ve bunları birbirinden ayırırsanız geriye dönüp onlara müdahale etmeniz o kadar kolay olacaktır örneğin nesnenin ekledğinz bir kuyruk patch nin büyüklüğü, boyamanın farklı renkte olması vs.) hepsini tek katmanda yapmak ve değiştirmeye çalışmak çok zor olacaktır. Örn. psd kaynağı olmayan bir eski bir boyamayı değiştirmek gibi..
3 - Son adımda üstten katman modunu değiştirip çalışmanızı dds olarak export edin.

Yapacağınız işlemler tamamen sizin becerinize ve photoshop hakimiyetinize bağlıdır. Bu kadar.
Saygılarımla
Ghost.

Bu içeriğe erişmek için. Kayıt Olun veya  Giriş Yapın

TheSanalPilot


semihgörkem

Elinize sağlık hocam uzun uzun net olarak anlatmışsınız, bir an video çekmek daha kolay olur muydu acaba diye düşünmedim değil :)

111-Ghost

Bu içeriğe erişmek için. Kayıt Olun veya  Giriş Yapın
Elinize sağlık hocam uzun uzun net olarak anlatmışsınız, bir an video çekmek daha kolay olur muydu acaba diye düşünmedim değil :)

Çok uzun olmadı ama işin özetine bakacak olursa bu iş uzun Semihcim. Ayrıca çok teşekkür ederim.

Bu içeriğe erişmek için. Kayıt Olun veya  Giriş Yapın
Hocam Reddog Psdleri hangi uçağa ait ?

Red Dog psdleri BMS 4.33 C tipi f16 modelleri için ortak ama 4.32 içinde kullanılabilir. Bazı noktalarda kaplama hataları oluşabilir.

Powered by EzPortal