Gönderen Konu: F16 BLOCK CM 42 Yarı Kaplama Kaplan Filo Skin  (Okunma sayısı 2289 defa)

akrep1905

  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 897
  • Karma: +158/-12
  • Cinsiyet: Bay
  • ''İstikbal Göklerdedir.'' Mustafa Kemal Atatürk
    • Profili Görüntüle
F16 BLOCK CM 42 Yarı Kaplama Kaplan Filo Skin
« : Nisan 24, 2018, 12:12:39 ÖS »
Evet hocalarım ve arkadaşlarım ilk başta paylaşmayı düşünmemiştim fakat skinin hatalarını elimden geldiğince düzelterek ve tüm boyaması,kaplaması tarafımca yapılarak,TSHKK forumu için paylaşmayı düşündüm.Üzerinde izinsiz kullanım ve alıntı yapmayınız.Ben zaten izin alırsanız(çok uçuk bir şey olmadığı sürece)üzerinde oynama yapılmasına izin verebilirim.Skin model block cm 42.Herkese iyi uçuşlar... ;)

İNDİRME LİNK:Üye olun veya üye girişi yapın.

SSLER:









« Son Düzenleme: Nisan 28, 2018, 10:25:31 ÖÖ Gönderen: akrep1905 »
"Ey ana! Eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun..."

111-Charisma

  • Yarasa Filo Komutanı
  • Kahraman Üye
  • *
  • İleti: 758
  • Karma: +99/-6
  • Cinsiyet: Bay
  • Ne Mutlu Türk'üm Diyene..!
    • Profili Görüntüle
Ynt: F16 BLOCK CM 42 Yarı Kaplama Kaplan Filo Skin
« Yanıtla #1 : Nisan 24, 2018, 06:30:35 ÖS »
Eline Sağlık kardeşim. Çok güzel olmuş.  Çalışmalarının devamını bekliyoruz.

Ayrıca indirecek arkadaşlar [member=24766]akrep1905[/member] kardeşimizin uyarılarına sonuna kadar riayet etmelidirler. Kimse emeksiz emek peşinde koşmasın. Türk Sanal Kuvvetleri Komutanlığı olarak bu konularda son derece hassas olduğumuzu buradan bir kez daha bildirelim.

İstikbal Göklerdedir.
M. Kemal ATATÜRK

akrep1905

  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 897
  • Karma: +158/-12
  • Cinsiyet: Bay
  • ''İstikbal Göklerdedir.'' Mustafa Kemal Atatürk
    • Profili Görüntüle
Ynt: F16 BLOCK CM 42 Yarı Kaplama Kaplan Filo Skin
« Yanıtla #2 : Nisan 24, 2018, 10:07:30 ÖS »
Eline Sağlık kardeşim. Çok güzel olmuş.  Çalışmalarının devamını bekliyoruz.

Ayrıca indirecek arkadaşlar [member=24766]akrep1905[/member] kardeşimizin uyarılarına sonuna kadar riayet etmelidirler. Kimse emeksiz emek peşinde koşmasın. Türk Sanal Kuvvetleri Komutanlığı olarak bu konularda son derece hassas olduğumuzu buradan bir kez daha bildirelim.

Sağolasın hocam teşekkürler :)
"Ey ana! Eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun..."

ASTSUBAY07

  • Önleme Pilotu
  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 992
  • Karma: +165/-14
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
Ynt: F16 BLOCK CM 42 Yarı Kaplama Kaplan Filo Skin
« Yanıtla #3 : Nisan 24, 2018, 10:39:51 ÖS »
Eline sağlık akrep yine çok güzel olmuş +1

113-Anka

  • Tunç Filo Personeli
  • Kahraman Üye
  • *
  • İleti: 1524
  • Karma: +279/-47
  • Cinsiyet: Bay
  • Mustafa Kemal ATATÜRK!
    • Profili Görüntüle
Ynt: F16 BLOCK CM 42 Yarı Kaplama Kaplan Filo Skin
« Yanıtla #4 : Nisan 24, 2018, 10:48:41 ÖS »
Eline sağlık çok güzel olmuş. ;) +1
         
SCRAMBLE SCRAMBLE!!

akrep1905

  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 897
  • Karma: +158/-12
  • Cinsiyet: Bay
  • ''İstikbal Göklerdedir.'' Mustafa Kemal Atatürk
    • Profili Görüntüle
Ynt: F16 BLOCK CM 42 Yarı Kaplama Kaplan Filo Skin
« Yanıtla #5 : Nisan 24, 2018, 10:56:08 ÖS »
Atılgan ve Anka hocam çok teşekkürler :)
"Ey ana! Eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun..."

113-Ghost

  • Falcon Modder
  • Tunç Filo Personeli
  • Kahraman Üye
  • *
  • İleti: 3574
  • Karma: +770/-35
  • Cinsiyet: Bay
  • Check your Six!
    • Profili Görüntüle
Ynt: F16 BLOCK CM 42 Yarı Kaplama Kaplan Filo Skin
« Yanıtla #6 : Nisan 25, 2018, 07:16:08 ÖÖ »
Özgün bir çalışma olmuş emeğine sağlık. +1

akrep1905

  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 897
  • Karma: +158/-12
  • Cinsiyet: Bay
  • ''İstikbal Göklerdedir.'' Mustafa Kemal Atatürk
    • Profili Görüntüle
Ynt: F16 BLOCK CM 42 Yarı Kaplama Kaplan Filo Skin
« Yanıtla #7 : Nisan 25, 2018, 07:22:19 ÖÖ »
Teşekkürler ghost hocam :)
"Ey ana! Eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun..."