Haberler

Sanal Havacılığın Lider Adresi

Gönderen Doğum günün kutlu olsun 111-Ripper!  (Okunma sayısı 2039 defa)

Çevrimdışı 111-Rüzgar

  • Yarasa Filo Personeli
  • *
  • İleti: 369
  • Karma: +75/-19
  • Never give up.
    • Profili Görüntüle
: Ağustos 07, 2017, 08:51:26 ÖÖ
Advertisement


Doğum gününüz kutlu olsun hocam. Nice güzel 'bombalamalar'   :D  :D



Çevrimdışı 114-Simurg

  • Kobra Filo Personeli
  • *
  • İleti: 922
  • Karma: +89/-21
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Yanıtla #1 : Ağustos 07, 2017, 09:23:58 ÖÖ
Haha :D Doğum günün kutlu olsun hocam.



Çevrimdışı 113-Anka

  • Tunç Filo Personeli
  • *
  • İleti: 1292
  • Karma: +275/-47
  • Mustafa Kemal ATATÜRK!
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #2 : Ağustos 07, 2017, 10:54:31 ÖÖ
Doğum Gününüz kutlu olsun komutanım  ;D

         
SCRAMBLE SCRAMBLE!!


Çevrimdışı 111-Rapkont

  • Yarasa Filo Personeli
  • *
  • İleti: 250
  • Karma: +60/-21
  • “Have a Bandit Day !”
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #3 : Ağustos 07, 2017, 10:59:29 ÖÖ
Mutlu yıllar hocam  :)


''Dünyada taklit edilemeyen tek şey cesarettir.''
Napoléon Bonaparte


Çevrimdışı 114-Pars

  • Nato Pilot
  • Kobra Filo Komutanı
  • *
  • İleti: 6142
  • Karma: +10224/-25
  • Tunç 3 Magnum SA10 40 NM Time :)
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #4 : Ağustos 07, 2017, 11:09:34 ÖÖ
Nice yaşlara ripper hocam



Çevrimiçi akrep1905

  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 803
  • Karma: +145/-11
  • ''İstikbal Göklerdedir.'' Mustafa Kemal Atatürk
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #5 : Ağustos 07, 2017, 11:11:56 ÖÖ
Doğum gününüz kutlu olsun.Nice senelere :)

"Ey ana! Eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun..."


Çevrimdışı semihgörkem

  • Genel Moderatör
  • *
  • İleti: 3117
  • Karma: +422/-21
  • İz bırakanlar unutulmaz
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #6 : Ağustos 07, 2017, 11:30:12 ÖÖ
Doğum gününüz kutlu olsun Ripper hocam, nice sağlıklı, mutlu yaşlara :)



Çevrimdışı PLUS

  • Kurucu Üye
  • Yönetici
  • *
  • İleti: 5686
  • Karma: +10366/-6
  • HOROSOĞLU
    • Profili Görüntüle
    • Sanal Havacılık
Yanıtla #7 : Ağustos 07, 2017, 11:45:18 ÖÖ
bambambam doğum günün kutlu olsun.


♥♥(¯`´•.¸(¯`´•.¸ ________ღ♥♥ღ_________ ¸.•´´¯)¸.•´´¯)♥♥
♥♥---==-♥♥°° ÑE MUTLU TÜRKÜM DİYENE°°♥♥-==---♥♥
♥♥(_¸.•´´(_¸.•´´ ¯¯¯¯¯¯¯¯ღ♥♥ღ¯¯¯¯¯¯¯¯¯ `´•.¸_)`´•.¸_)♥♥



Çevrimdışı Bogey

  • Aday
  • ***
  • İleti: 285
  • Karma: +31/-6
  • Unidentifiable
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #8 : Ağustos 07, 2017, 12:07:54 ÖS
doğum gününüz kutlu olsun...



Çevrimdışı 111-Charisma

  • Yarasa Filo Komutanı
  • *
  • İleti: 571
  • Karma: +97/-6
  • Ne Mutlu Türk'üm Diyene..!
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #9 : Ağustos 07, 2017, 09:24:02 ÖS
Nice yaşlara ihtiyar :)


İstikbal Göklerdedir.
M. Kemal ATATÜRK


Çevrimdışı Schema

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 22
  • Karma: +0/-0
  • Tercihim Northrop F5 ama F-16 da iyidir :))
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Yanıtla #10 : Ağustos 07, 2017, 09:41:48 ÖS
Nice yaşlara Ripper Hocam.

İstikbal Göklerdedir...


Çevrimdışı 112-Ripper

  • AkroTÜRK Pilotu
  • Kartal Filo Komutanı
  • *
  • İleti: 2640
  • Karma: +382/-84
  • Ne mutlu Türküm diyene!
    • MSN Messenger - emrebeskazak@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #11 : Ağustos 07, 2017, 10:54:34 ÖS
Teşekkürler arkadaşlar. Hep beraber inşallah. Ama bari şu bombayı pastanın içine neyim koysaydınız. Daha süprüzlü olurdu. :)



“Devrimi, başlatan tamamlayacaktır.”


Çevrimdışı 113-Ghost

  • Falcon Modder
  • Tunç Filo Personeli
  • *
  • İleti: 3050
  • Karma: +720/-31
  • Check your Six!
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Yanıtla #12 : Ağustos 07, 2017, 11:53:26 ÖS
Nice yaşlar Ripper hocam. İyi ki varsın.



Çevrimdışı 114-Joker

  • Kobra Filo Personeli
  • *
  • İleti: 537
  • Karma: +188/-39
  • Kokpitte Joker bi hayli ciddi
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Yanıtla #13 : Ağustos 08, 2017, 12:38:48 ÖÖ
Mutlu yaşlar :)

                                                                                            
Ofansif bizde yok defans hiç.


Çevrimdışı 112-Ripper

  • AkroTÜRK Pilotu
  • Kartal Filo Komutanı
  • *
  • İleti: 2640
  • Karma: +382/-84
  • Ne mutlu Türküm diyene!
    • MSN Messenger - emrebeskazak@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #14 : Ağustos 08, 2017, 01:20:38 ÖÖ
Eyvallah, siz de iyi ki varsınız.



“Devrimi, başlatan tamamlayacaktır.”


 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23