Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
 

Gönderen Konu: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu  (Okunma sayısı 495 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Çevrimdışı Solo12

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 30
  • Puantaj +2/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« : 11 Şubat 2018, 16:51:54 »
Arkadaşlar yeni konu açamadığımdan buraya yazma gereği duydum.4.33'ü sistemimin desteklemesine ve tüm ayarları kısmama rağmen çok düşük fps almaktayım(Kokpit içerisinde).Oyunda gölgeleri kapatmama rağmen oyun içerisinde gölgelerin gitmemesi gibi çok garip sorunlarda yaşamaktayım.Yardımcı olursanız sevinirim bu sebepten ötürü aylardır 4.33'te uçamıyorum.

Çevrimdışı akrep1905

  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 787
  • Puantaj +144/-11
  • Cinsiyet: Bay
  • ''İstikbal Göklerdedir.'' Mustafa Kemal Atatürk
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #1 : 11 Şubat 2018, 17:10:46 »
Arkadaşlar yeni konu açamadığımdan buraya yazma gereği duydum.4.33'ü sistemimin desteklemesine ve tüm ayarları kısmama rağmen çok düşük fps almaktayım(Kokpit içerisinde).Oyunda gölgeleri kapatmama rağmen oyun içerisinde gölgelerin gitmemesi gibi çok garip sorunlarda yaşamaktayım.Yardımcı olursanız sevinirim bu sebepten ötürü aylardır 4.33'te uçamıyorum.

hocam ekran kartı ve pc özelliklerini paylaşır mısın?


"Ey ana! Eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun..."

Çevrimdışı Solo12

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 30
  • Puantaj +2/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #2 : 11 Şubat 2018, 17:28:53 »
Arkadaşlar yeni konu açamadığımdan buraya yazma gereği duydum.4.33'ü sistemimin desteklemesine ve tüm ayarları kısmama rağmen çok düşük fps almaktayım(Kokpit içerisinde).Oyunda gölgeleri kapatmama rağmen oyun içerisinde gölgelerin gitmemesi gibi çok garip sorunlarda yaşamaktayım.Yardımcı olursanız sevinirim bu sebepten ötürü aylardır 4.33'te uçamıyorum.

hocam ekran kartı ve pc özelliklerini paylaşır mısın?
Tabiki.Nvdia Geforce 740M (2GB),8GB Ram,İntel İ5 4200U 2.4GHZ 64 bit işletim sistemi.FPS'yi düşüren kesinlikle gölgeler az önce redditten bulduğum bir gölge kodunu denedim ve gölgeler gidince oyun yağ gibi aktı ancak bu seferde etraftaki binalar vs silindi..

Çevrimdışı akrep1905

  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 787
  • Puantaj +144/-11
  • Cinsiyet: Bay
  • ''İstikbal Göklerdedir.'' Mustafa Kemal Atatürk
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #3 : 11 Şubat 2018, 17:49:21 »
Shader ayarlarını falan kapatarak denedin mi? Ekran kartı amd olsa bazen oyunlarda kasma sorunu olabiliyor ayarları var dicektim nvidia senin :D


"Ey ana! Eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun..."

Çevrimdışı Solo12

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 30
  • Puantaj +2/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #4 : 11 Şubat 2018, 17:58:41 »
Shader ayarlarını falan kapatarak denedin mi? Ekran kartı amd olsa bazen oyunlarda kasma sorunu olabiliyor ayarları var dicektim nvidia senin :D
configden bütün shaders ayarlarını kapadım ama oyun içinde halen gölgeler mevcut.

Çevrimdışı semihgörkem

  • Genel Moderatör
  • *
  • İleti: 3073
  • Puantaj +419/-21
  • İz bırakanlar unutulmaz
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #5 : 11 Şubat 2018, 18:11:07 »
Kokpit içerisindeki gölgeleri de mutlaka kapatın, “cockpit shadow” olarak ayrı bir ayar altında olabilir tam hatırlamıyorum. HDR efekti kapatın, multisampling kapatın, jet exhaust effect kapatın.

Bunlar da çok fazla fps düşürür.

Oyun içerisindeki gölgeler shaders başlığı altındaydı diye hatırlıyorum, pc başında olmadığım için kontrol edemiyorum.

Konularınızı falcon bms4 sayfasına oluşturabilirsiniz.

Nvidia denetim masasında kontrolün uygulamada olduğundan da emin olun belki nvidia gölgelerin kapatılmasına engel oluyordur. Ben 720m ile o şekilde rahatça uçabiliyorum.
« Son Düzenleme: 11 Şubat 2018, 18:15:39 Gönderen: semihgörkem »

Çevrimdışı Solo12

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 30
  • Puantaj +2/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #6 : 11 Şubat 2018, 18:35:38 »
Kokpit içerisindeki gölgeleri de mutlaka kapatın, “cockpit shadow” olarak ayrı bir ayar altında olabilir tam hatırlamıyorum. HDR efekti kapatın, multisampling kapatın, jet exhaust effect kapatın.

Bunlar da çok fazla fps düşürür.

Oyun içerisindeki gölgeler shaders başlığı altındaydı diye hatırlıyorum, pc başında olmadığım için kontrol edemiyorum.

Konularınızı falcon bms4 sayfasına oluşturabilirsiniz.

Nvidia denetim masasında kontrolün uygulamada olduğundan da emin olun belki nvidia gölgelerin kapatılmasına engel oluyordur. Ben 720m ile o şekilde rahatça uçabiliyorum.
Hepsini 2-3 defa kontrol ettim ve hepsi kapalı gözüküyor.Kontrolün uygulamada olup olmadığını nasıl anlayacağım bilginiz varmı acaba.

Çevrimdışı semihgörkem

  • Genel Moderatör
  • *
  • İleti: 3073
  • Puantaj +419/-21
  • İz bırakanlar unutulmaz
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #7 : 11 Şubat 2018, 18:45:07 »
Masaüstüne sağ tık yaptığınızda nvidia denetim menüsü seçeneği çıkar, oraya girip 3D ayarlarının yönetilmesi bölümünde ekran kartı otomatik seçili ise onu yüksek performanslı nvidia işlemcisi yapın. Eğer zaten o seçili ise altında bazı özelleştirilmiş ayarlar olur, orada gölge ile ilgili ayarların karşısında “uygulama kontrolünde” seçili olması gerekir veya varsayılan ayarlara dönerseniz de uygulama kontrolüne geçer. (Varsayılan olarak uygulama kontrolü seçili gelir normalde, burada uygulamadan kasıt 3.parti uygulamanın kontrolüdür yani bms gibi)

Çevrimdışı Solo12

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 30
  • Puantaj +2/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #8 : 15 Şubat 2018, 17:33:49 »
Arkadaşlar yardımlarınız için çok teşekkür ederim sorunu config kodlarına inerek hallettim.

Çevrimdışı Kurgan

  • Tam Üye
  • ***
  • İleti: 179
  • Puantaj +29/-13
  • Cinsiyet: Bay
  • Dosta güven düşmana korku!
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #9 : 16 Şubat 2018, 16:28:40 »
Arkadaşlar yardımlarınız için çok teşekkür ederim sorunu config kodlarına inerek hallettim.

Mümkünse nasıl yaptığınızı anlatır mısınız?
Bende de Shaders'leri kapattığım halde çok kasıyor. 4.32'de yağ gibi akıyor ama 4.33'te 15-20 FPS zor görüyor

Çevrimdışı lost__78

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 17
  • Puantaj +1/-0
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #10 : 16 Şubat 2018, 19:41:28 »
Arkadaşlar yardımlarınız için çok teşekkür ederim sorunu config kodlarına inerek hallettim.
bende denemek ısterım formul nedır

Çevrimdışı Solo12

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 30
  • Puantaj +2/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #11 : 16 Şubat 2018, 19:51:13 »
Arkadaşlar yardımlarınız için çok teşekkür ederim sorunu config kodlarına inerek hallettim.

Mümkünse nasıl yaptığınızı anlatır mısınız?
Bende de Shaders'leri kapattığım halde çok kasıyor. 4.32'de yağ gibi akıyor ama 4.33'te 15-20 FPS zor görüyor
Hocam şimdi yapmanız gereken şey aslında çok basit.Config kısmından ayarladığımız ayarlar oyun dosyasının içindeki bir cfg dosyasından değişiyor bazı durumlarda ise örneğin gölgeleri kapatmak istediğimizde ise bu gölge kodlarını bulmuyor haliylede o ayarı binevi görmemezlikten geliyor.Ben şuan bendeki cfg dosyasını buradan paylaşıyım sizde onu Falcon BMS'nin dosyalarındaki User/Config kısmına yapıştırıp değişim onaylayın sorununuz çözülsün. http://www.dosya.tc/server12/0fwg86/falcon_bms.rar.html buradan indirip belirttiğim klasöre atarsanız büyük ihtimalle sorun çözülür.

Çevrimdışı Solo12

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 30
  • Puantaj +2/-0
  • Cinsiyet: Bay
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #12 : 16 Şubat 2018, 19:51:57 »
Arkadaşlar yardımlarınız için çok teşekkür ederim sorunu config kodlarına inerek hallettim.
bende denemek ısterım formul nedır
Yukarıda arkadaşa yazdığım şekilde yaparsanız sizinde sorununuz kalmaz diye umuyorum

Çevrimdışı Kurgan

  • Tam Üye
  • ***
  • İleti: 179
  • Puantaj +29/-13
  • Cinsiyet: Bay
  • Dosta güven düşmana korku!
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #13 : 16 Şubat 2018, 21:34:18 »
Deneyeceğim teşekkürler :) @Solo12

Çevrimdışı metin

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 11
  • Puantaj +1/-0
  • Cinsiyet: Bay
    • E-Posta
Ynt: Ynt: Falcon BMS Falcon Bms 4.33 kasma sorunu
« Yanıtla #14 : 18 Şubat 2018, 12:35:58 »
Slm solo12 hocam bendeki kasma sorunu kalkdi cok  Ederim ama HUD daki kalite düstü ... yani göstergeler biraz düsük seviyede .. önemli olan ama kasma yapmadan ucabilmek :))