Benzer Başlıklar (5)

Falcon BMS 4.33 (ilk Versiyon) + İndirme Linkleri eklenmiştir

Başlatan Nesses, Ekim 30, 2015, 09:20:36 ÖS

« önceki - sonraki »

114-Pars

Sahalara dönmenin vakti geldi yani derhal bir f18 filosu kur kaptan
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

echo.tango

Lantirn var mi? Yoksa 4.32 de var mıydı? Kafam karıştı şimdi ???
"Büyüklük odur ki, hiç kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın, memleket için gerçek ülkü neyse onu görecek, o hedefe yürüyeceksin."

BeemDriver

Alıntı yapılan: efet2000 - Ekim 30, 2015, 11:43:50 ÖS
Lantirn var mi? Yoksa 4.32 de var mıydı? Kafam karıştı şimdi ???
LANTIRN var ancak 4.32'deki gibi değil. Baştan manual okumam gerekecek :D
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

Zakirhasan

Bir heyecan bastı beni :) teaser süper olmuş özellikle lazer güdümü bu kadar aktif kullanabilmek filan yarasa için çok yararlı olacak :) manuelleri yavaş yavaş hatmetmeye başlarız artık :)

Bozkurt

Benim sormamı bekliyorlarmış demek. :) Asıl soru şu skinler ne olacak?

akrep1905

"Ey ana! Eğer oğlun bir asuman aşkına tutulmuşsa bırak uçsun..."

111-Ghost

Alıntı yapılan: 111-Bozkurt - Ekim 31, 2015, 11:44:57 ÖÖ
Benim sormamı bekliyorlarmış demek. :) Asıl soru şu skinler ne olacak?
Hocam benim elimden öper ama. Bu analizler sonucunda cıkacak..
Şimdi bizler hangi modelleri kullancağız çünkü veritabanı yapısı farklı uçaklar farklı yapı ve texrueler içermekte.. Ve özelleştirilebilir durumda. Ona göre belirlenen uçaklara çalışma yapmak lazım.Jan hasın skini uyarlanabilir ama biliyorsunuz bu süreç gerektirir..
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

Bozkurt

Eski skin ve kaplamalar iptal mi şimdi bunda?


113-Anka

Arkadaşlar video sadece BMS Forumda aktif .Üye olanlar oradan izleyebilirler :)
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

Bozkurt

Çok kasıyor, o yüksek G çekerken uçağın komple sis olması saçma olmuş, yeryüzü kaplamaları gel-git yapıyor, naval landing de kaptan köşkü hala kasıyor ne alakaysa..., mancınığa girerken de bazen o arkada açılan şey açılmıyor, a-g geçmeden ateş edilmiyor, mermi rengi saçma kırmızı, f-16 da uçuş dinamiğinde değişiklik var bilginize.

echo.tango

Harbiden yüksek g de bitek gövdeyle kanatın birleşim yerinde sis oluyor, bütün kanat ne alaka?

Bide, hâlâ havada kanopi açılıyor mu? :D
"Büyüklük odur ki, hiç kimseye iltifat etmeyeceksin, hiç kimseyi aldatmayacaksın, memleket için gerçek ülkü neyse onu görecek, o hedefe yürüyeceksin."

Nesses

Alıntı yapılan: 111-Bozkurt - Ekim 31, 2015, 02:41:34 ÖS
Çok kasıyor, o yüksek G çekerken uçağın komple sis olması saçma olmuş, yeryüzü kaplamaları gel-git yapıyor, naval landing de kaptan köşkü hala kasıyor ne alakaysa..., mancınığa girerken de bazen o arkada açılan şey açılmıyor, a-g geçmeden ateş edilmiyor, mermi rengi saçma kırmızı, f-16 da uçuş dinamiğinde değişiklik var bilginize.
Valla carrierda herhangi iniş kalkışta ben bir kasmaya rastlamadım mancınıkta açılıyor :D hatta line ı tutturup biraz ilerleyince kendi kendine mancınığa yerleştiriyo g de çıkan bulutlanma yandan bakınca öyle abes gözüküyor , gun içinde yanlızca a-g ve dogfight modda atış yapılıyor a-a ve nav modda gun atışı yapılmıyor.

111-Ghost

Nessescim linkleri eklemişsin +1
Konuyu düzenleyeceğim bilginize.
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

112-Ripper

Videoda Bozkurt'u görünce dedim yine biri trollüyor bizi. Çok pis sazan.avi olduk gine. Fakat öyle değilmiş. Bozkurt soruyu nasıl içten sorduysa adamlar en başa koymuş :D Skin için de acele etmeyin.
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login


"Devrimi, başlatan tamamlayacaktır."
Ne mutlu Türküm diyene!

Powered by EzPortal