BMS için East Mediterranean Front(EMF) Theater - Versiyon 1.0.1

BMS için East Mediterranean Front(EMF) Theater - Versiyon 1.0.1

Khan · 67861

Çevrimdışı 114-Pars

  • Nato Pilot
  • Kobra Filo Personeli
  • *
    • İleti: 6142
  • Tunç 3 Magnum SA10 40 NM Time :)
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #125 : Ekim 03, 2015, 11:17:50 ÖÖ
Advertisement
Emf ekibi ile yaptığımız yazışmada Diyarbakır ve Batman üslerinin haritada yer almayacağını söylediler. Harita genişleyecek ama maalesef o iki üs olmayacak. Harm la ilgili ise bir sıkıntı yok. Defalarca görevlerimizde kullandık. Tuaf F16 larında Hts podu olmadığı için wpn sayfasından mühimmatı atmak gerekiyor.
Lan bu yunanlar ne kdar ezik adamlar hts koymamışlar sebeb gerçekte bizde hts yokmuymuş neyin kafası bu

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=19635.msg152082#msg152082




Çevrimdışı 113-Ghost

  • Falcon Modder
  • Tunç Filo Personeli
  • *
    • İleti: 3132
  • Check your Six!
    • Profili Görüntüle


Çevrimdışı GhostForce

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 97
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #127 : Haziran 14, 2016, 08:46:10 ÖS
4.33 de çalışırmı bu arkadaşlar ?

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=19635.msg160401#msg160401




Çevrimdışı 113-Ghost

  • Falcon Modder
  • Tunç Filo Personeli
  • *
    • İleti: 3132
  • Check your Six!
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #128 : Haziran 16, 2016, 04:07:06 ÖS
4.33ü  farklı düşünün bu senaryolar kendi model veritabanlarını kullanırlar. bu nedenle yer yüzü falan senin istediğin gibi olmayabilir yani 4.33 adına yeni bir şey bekleme. denemek lazım ama hatalarda olabilir. zaten 4.32 ve 4.33 bağımsız uçmak isteyen 4.32 de kursun uçsun gerek yok.

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=19635.msg160466#msg160466



Çevrimdışı GhostForce

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 97
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #129 : Haziran 17, 2016, 03:01:48 ÖS
4.33ü  farklı düşünün bu senaryolar kendi model veritabanlarını kullanırlar. bu nedenle yer yüzü falan senin istediğin gibi olmayabilir yani 4.33 adına yeni bir şey bekleme. denemek lazım ama hatalarda olabilir. zaten 4.32 ve 4.33 bağımsız uçmak isteyen 4.32 de kursun uçsun gerek yok.

yüklediğimde gözükmedi threater zaten menüde nette araştırdığıma görede çıkacağı yokmuş 4.33 için

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=19635.msg160499#msg160499



Çevrimdışı 113-Ghost

  • Falcon Modder
  • Tunç Filo Personeli
  • *
    • İleti: 3132
  • Check your Six!
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #130 : Haziran 17, 2016, 03:46:30 ÖS
Bu senaryolar kolay geliştirilmiyor. bu nedenle emekler günler haftalar aylar hatta yıllar alan bir süreç.. yenileri çıktıkça bms forumdan duyurmaya çalışırız.

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=19635.msg160501#msg160501




Çevrimdışı 112-Atılgan

  • Önleme Pilotu
  • Kartal Filo Personeli
  • *
    • İleti: 979
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #132 : Aralık 18, 2016, 12:31:27 ÖS
Konu Hort!!! EMF haritasını kullanmak isteyen arkadaşlar için link yenilenmiştir.

http://www.mediafire.com/file/18txch8zaa3xava/emf_Theater_v1.0.1.rar

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=19635.msg163806#msg163806



Çevrimdışı 114-Simurg

  • Kobra Filo Personeli
  • *
    • İleti: 924
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #133 : Aralık 18, 2016, 12:33:12 ÖS
Konu Hort!!! EMF haritasını kullanmak isteyen arkadaşlar için link yenilenmiştir.

http://www.mediafire.com/file/18txch8zaa3xava/emf_Theater_v1.0.1.rar

Eline sağlık hocam :) link ana sayfayada eklenirse moderatorler tarafından süper olur.

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=19635.msg163807#msg163807



Çevrimdışı semihgörkem

  • Genel Moderatör
  • *
    • İleti: 3216
  • İz bırakanlar unutulmaz
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #134 : Aralık 18, 2016, 01:20:01 ÖS
link için teşekkürler atılgan hocam.


Link ilk mesaja eklendi.DOSYAYI İNDİR butonuna tıklayarak indirilebilir şuan.

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=19635.msg163811#msg163811



Çevrimdışı ulasqu

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 56
  • Lose Sight, Lose Fight.
    • Profili Görüntüle

Çevrimdışı muharrem karapunar

  • Acemi Üye
  • **
    • İleti: 86
  • "KAHRAMANLAR CAN VERİR YURDU YAŞATMAK İÇİN"
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #136 : Haziran 21, 2018, 06:11:27 ÖS

"LEKE SÜRMEZ TÜRK OĞLU GÖKLERDEKİ MERTLİĞE"