Benzer Başlıklar (5)

Falcon BMS 4.34 Ana Menü Tam Ekran Olmama sorunu

Başlatan Falcon78, Mart 20, 2020, 10:52:18 ÖS

« önceki - sonraki »

Falcon78

Arkadaşlar merhaba

Falcon BMS 4.34 son sürüm yüklü sim'i açarken ana menü tam ekran olmuyor ancak görsel grafik arayüzüne geçildiğinde yani uçuş'a oyun normal 1080p'de açılıyor ama ana menüde niye böyle bir sorun var tam ekran iyileşmesini devre dışı bırakmayı denedim sonuç aynı

112-Keser

Ana menü tam ekran olmuyor dediğiniz yanlardan siyah şeritler yani 4:3 gibi bir ekran mı var ?
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login


Cihan tahtı o satvetli bayrağınla muzaffersin
Ey Türk genci zafer senin

Falcon78

Alıntı yapılan: Alpkeser67 - Mart 20, 2020, 10:54:41 ÖS
Ana menü tam ekran olmuyor dediğiniz yanlardan siyah şeritler yani 4:3 gibi bir ekran mı var ?

aynen

112-Keser

Hocam zaten o ekranın normal hali öyle. Kokpit olunca tam ekran ama ana menü ekranı o şekildedir.
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login


Cihan tahtı o satvetli bayrağınla muzaffersin
Ey Türk genci zafer senin

113-Beyzade

Benim her aşamada tam ekran oluyor aslında. Grafik ayarlarından monitörünüze en uygun ayarı seçtiniz mi?

Falcon78

yok daha önceden falcon bms'yi 4.32'den beri kullanırım 4.33'de bırakmıştım  o sürümlerde hiç böyle bir sorun yoktu ana menü hiçbir şekilde tam ekran olmuyor çok ilginç yaa

112-Tunga

Configde hardware bölümünde External Displays de 1. tiki kaldırınca tam ekrana geçmesi gerekiyor deneyebilirsiniz.
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

Falcon78

Alıntı yapılan: Tunga - Mart 20, 2020, 11:30:22 ÖS
Configde hardware bölümünde External Displays de 1. tiki kaldırınca tam ekrana geçmesi gerekiyor deneyebilirsiniz.

default olarak tik yokmuş zaten "cockpit displays to external windows"

112-Tunga

Ben de tam ekran olmaması için onu işaretlemiştim, kaldırınca tam ekran oluyor bende ama bilemedim şimdi :)
Guests are not allowed to view images in posts, please Register or Login

113-Beyzade

Tunga hocamın dediği şekilde çözülmediyse benim dediğimi deneyebilirsiniz. Grafik ayarlarından kullandığınız monitörün çözünürlük ayarlarının aynısını seçin.

Powered by EzPortal