FALCON BMS 4.33 U1 Sorunu

FALCON BMS 4.33 U1 Sorunu

TekKurt · 653

Çevrimdışı TekKurt

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
: Mart 13, 2019, 02:21:32 ÖÖ
Advertisement
Falcon BMS FALCON BMS 4.33 U1 sorunu

Sorun Türü :         Falcon BMS 4.33
İşletim Sistemi :   Windows 10
Detay :

Merhaba, Bir kaç gün önce U1 güncellemesi yapmıştık uçuş esnasında sağ MFD ekranında TGP, SMS ayarlarını yaptıktan sonra kokpit içerisine döndüğümde ekranda kokpit panellerinin siyah lekesi kalmakta, bu sorunu nasıl düzeltebilirim. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.


https://i.hizliresim.com/0RXArV.jpg



Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=25657.msg175119#msg175119
« Son Düzenleme: Mart 15, 2019, 11:08:39 ÖS Gönderen: tekkurt78 »




Çevrimdışı 113-Ghost

  • Falcon Modder
  • Tunç Filo Personeli
  • *
    • İleti: 3223
  • Check your Six!
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #1 : Mart 16, 2019, 09:06:33 ÖÖ
« Son Düzenleme: Mart 16, 2019, 09:08:57 ÖÖ Gönderen: 113-Ghost »




Çevrimdışı 113-Ghost

  • Falcon Modder
  • Tunç Filo Personeli
  • *
    • İleti: 3223
  • Check your Six!
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #2 : Mart 16, 2019, 09:08:12 ÖÖ
Hatırladığım kadarıyla bu 4.33 ile ilgili bir sorun değil. Öncelikle ekran kartınız ile ilgili en güncel sürücüyü yüklemelisiniz. Çok geçmişte yanlış hatırlıyorsam bende buna benzer bir sorun yaşamıştım nasıl çözüldüğünü inanın hatırlamıyorum. Sürücü güncelleyin ve herhangi bir sorunu gidermesi adına 4.33 u5 yüklemenizi öneririm. Yine aynı şey olursa falconun configrasyon ekranında donanımsal olarak yani performans açısından zorlayacak her şeyi kapatın (shaders yağmur damlaları vb efektler gibi)

https://www.turkishairforce.org/falcon-bms-kurulum-eklenti-yama/falcon-bms-4-33-1-u1-u5-entegreli-kurulum-paketi-ve-guncelleme-paketleri-(v5)/



Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=25657.msg175137#msg175137




Çevrimdışı TekKurt

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #3 : Mart 17, 2019, 09:35:21 ÖS
Cevap için teşekkür ederim Anka hocam la görüştüm bana yüklediği U5 güncel paketmiş ekran kartını güncelledim sorun devam etmekte similasyonu 64 bit de çalıştırınca sorun yok fakat 32 bit de kokpit hariç siyah ekran oluyor TGP ye tıklayınca. Bunu duzeltemezsem online uçuş yapamam sanırım ya da hiç TGp ayarlarına girmeden uçuş yapıcam bu da Hava kara görevlerine eşlik edemeyeceğim anlamına gelir ki mutlaka sorunu düzetmem şart. Farklı bi çözüm yolu sunabilirseniz şimdiden teşekkür ederim

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=25657.msg175145#msg175145



Çevrimdışı TekKurt

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #4 : Mart 17, 2019, 11:33:59 ÖS
Sorunumu çözen başta Plus hocam olmak üzere hepinize çok ama çok teşekkür ederim. İlginizi esrgemediniz hepinize saygılar.

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=25657.msg175146#msg175146



Çevrimdışı semihgörkem

  • Genel Moderatör
  • *
    • İleti: 3248
  • İz bırakanlar unutulmaz
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #5 : Mart 20, 2019, 11:35:19 ÖS
Sorunumu çözen başta Plus hocam olmak üzere hepinize çok ama çok teşekkür ederim. İlginizi esrgemediniz hepinize saygılar.
Hatanın giderildiğine sevindim :) Nasıl çözdünüz sorunu onu da belirtirseniz benzer sorunu yaşayanlar için yardımcı olur.

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=25657.msg175147#msg175147



Çevrimdışı TekKurt

  • Yeni Üye
  • *
    • İleti: 5
    • Profili Görüntüle
Yanıtla #6 : Mart 24, 2019, 11:47:13 ÖS
Sorunumu çözen başta Plus hocam olmak üzere hepinize çok ama çok teşekkür ederim. İlginizi esrgemediniz hepinize saygılar.
Hatanın giderildiğine sevindim :) Nasıl çözdünüz sorunu onu da belirtirseniz benzer sorunu yaşayanlar için yardımcı olur.
Teşekkürler Semihgörkem Hocam cevabı geç yazdığım için üzgünüm. Msajı yeni gördüm bi ara da sitede güncelleme vardı. İlgili hatayı eskileri hatırlayarak Plus Hocam Configuration ayarlarını değiştirerek düzeltti. Şimdi Siyah ekran sorunum yok. Tüm ekibe teşekkürlerimi bir borç bilirim. Saygılarımla...

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=25657.msg175163#msg175163