BMS4 Falcon Rampstart yardım

Başlatan Cagey, Kasım 03, 2011, 05:06:13 ÖÖ

« önceki - sonraki »

VΞGΛ

Arkadaşlar, mutlaka bir yere not alıp, oradan takip ederek çalışın.

RampStart ile ilgili dökümanlar chechlist ler BMS nin dokümanlar klasörü işerisinde. Çıktı alın ve oradan takip ederek yapın.

BMS'nin Rampi çok zevkli ve gerçeğe oldukça yakın(mış). Ve problemsiz çalışıyor...

HeatProbe'u açmadan kalkmaya yeltenmeyin, pilotun oksijeni de açın boğulacak adam!!!

Evet Danger hocam videodaki Ramp berbat gerçekten :)



Lima

benım rampda bır alışkanlıgım vardır 

her zaman soldan sağa ılerlerım bi soldan swith bi sağdan switc açmam ,

Cagey

#32
oyuna başladığımın 2. günü bu konu yuzunden canınızı ne kadar sıkmışım okudumda utandım :)

sağolsun lima,pars,vega,extract hocalar bana bayağı bir yardım etmiş. Alt+ı olayı baya canımı sıkmıştı o gunlerde neyseki filonun yardımıyla yapabilmiştim :)

Rampstart yaparken en buyuk sıkıntı idle detent'de yaşanıyor.

Ben oyunda sunu gordum hızlı bir şekilde kombinasyon yapınca olmuyor mesela Alt+ı sindire sindire 1 saniye falan basılı tutmak gerekiyor çok hızlı yapmayın arkadaşlar.

R-Danger

track ir reklamdinda baska birsey degil
bu aralar zaten baya bir pdf print yapcam heralde bms icin.

VΞGΛ

Alt+I'yı kullanmayıp idle cutoff'u açarak mouse ile gaz kolunda tıklayarak yapınız, tavsiye ederim...


Lima

Alıntı yapılan: 112-Vega - Aralık 21, 2011, 03:49:06 ÖS
Alt+I'yı kullanmayıp idle cutoff'u açarak mouse ile gaz kolunda tıklayarak yapınız, tavsiye ederim...


+61

R-Danger

Alıntı yapılan: 112-Vega - Aralık 21, 2011, 03:49:06 ÖS
Alt+I'yı kullanmayıp idle cutoff'u açarak mouse ile gaz kolunda tıklayarak yapınız, tavsiye ederim...


herzaman abi....

Benzer Başlıklar (5)

Powered by EzPortal