Hoşgeldiniz Ziyaretçi. Lütfen giriş yapın veya kayıt olun. Aktivasyon epostanız mı yok?

Kullanıcı adınızı, şifrenizi ve aktif kalma süresini giriniz
 

+-

Gönderen Geçen gün çok ilginç birşey oldu :)  (Okunma sayısı 14403 defa)

Çevrimdışı BamsıBeyrek

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 369
  • Karma 283
    • Profili Görüntüle
Ynt: Geçen gün çok ilginç birşey oldu :)
« #15 : 26 Mayıs 2009, 19:57:04 »
Benimde başıma gelen ilginç şey;

Dalışa geçtikten sonra kurtaramayıp denize çakılan uçağım bir anda hooooppp yörüngeye girdi adeta.  üstelik bir türlü alçalmıyor gittikçe altimetre artıyordu. Sonunu bekleyemedim nereye varacak bu seyahatin akıbeti diye. Aşağıdaki resimin altimetresine ve hızına dikkat edin.  :be:




Bu feet yaklaşık 42.150.000.000m yani 42.150.000km mesafeye eşit bir mesafe :)

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=1935.msg22207#msg22207
« Son Düzenleme: 26 Mayıs 2009, 20:03:06 Gönderen: BamsýBeyrek »

Çevrimdışı GabrieL

  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 560
  • Karma 321
  • Koca hestiy aya bedenem!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Geçen gün çok ilginç birşey oldu :)
« #16 : 26 Mayıs 2009, 20:01:52 »
banada olmuştu aynısı kitleniyo uçak orada ama benim fark ettiğim başka bir  şey skin kullanmıyomusunuz...Amerikan uçağıyla uçmak pek de güzel olmasa gerek en azından benim için... :cs:

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=1935.msg22209#msg22209

Çevrimdışı BamsıBeyrek

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 369
  • Karma 283
    • Profili Görüntüle
Ynt: Geçen gün çok ilginç birşey oldu :)
« #17 : 26 Mayıs 2009, 20:08:12 »
banada olmuştu aynısı kitleniyo uçak orada ama benim fark ettiğim başka bir  şey skin kullanmıyomusunuz...Amerikan uçağıyla uçmak pek de güzel olmasa gerek en azından benim için... :cs:

Yok o uçak Kore Hava Kuvvetlerine ait bir uçak. Amerikan değil. Geçenlerde Redviper eklentisini yükledim ardından istediğim performansı alamayınca sildim. Sonrada Falcon açılmadı bir dahada. Bende herşeyi sil baştan kurdum. O oyuna girip çıkarken test uçuşu yapıyodum ki bu başıma geldi :).
Bide malum Türk Yıldızları Skinim var. O zaman öyle denk gelmişti :)

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=1935.msg22211#msg22211

Çevrimdışı GabrieL

  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 560
  • Karma 321
  • Koca hestiy aya bedenem!!
    • Profili Görüntüle
Ynt: Geçen gün çok ilginç birşey oldu :)
« #18 : 26 Mayıs 2009, 20:10:52 »
evet yok zaten sorgulamak için değil de merak ettim yani kendi skinin olduğunu da bildiğim için bi anlık şaşırdım kendi skini varken neden skinsiz uçuyo diye de o yüzden sordum yani...  :ar:  :ca:

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=1935.msg22212#msg22212

Çevrimdışı BamsıBeyrek

  • Kıdemli Üye
  • ****
  • İleti: 369
  • Karma 283
    • Profili Görüntüle
Ynt: Geçen gün çok ilginç birşey oldu :)
« #19 : 26 Mayıs 2009, 22:37:48 »
 :bv:

Mesaj Birleştirildi: 29 Mayıs 2009, 03:04:59
:ct:  :ct:  :ct:  :ct:  :ct:  :ct:  :ct:  :ct:  :ct:  :ct:  :ct:  :ct:  :ct:  :ct:

Bu ne yaaaaaa...



Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=1935.msg22223#msg22223
« Son Düzenleme: 29 Mayıs 2009, 03:05:02 Gönderen: BamsýBeyrek »

Çevrimdışı hamzauysal

  • Hamza Uysal
  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 16
  • Karma 1
    • Profili Görüntüle
Ynt: Geçen gün çok ilginç birşey oldu :)
« #20 : 14 Haziran 2010, 22:28:18 »
Kırılacak şey, neydi onun adı? O işte yaaa, kırılacak rüzgardan. Kapat kapat kapat :D

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=1935.msg51553#msg51553

Çevrimdışı batu.han.mert

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 39
  • Karma -6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Geçen gün çok ilginç birşey oldu :)
« #21 : 15 Haziran 2010, 10:46:24 »
banada oluyo ara sıra ama nedenini bilmiyorum sim oyunu bunlar sapıtır arasıra

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=1935.msg51574#msg51574

Çevrimdışı extract

  • Tactical Pilot
  • Kahraman Üye
  • *****
  • İleti: 2835
  • Karma 1247
  • https://www.twitch.tv/exxtracttt
    • Profili Görüntüle
Ynt: Geçen gün çok ilginç birşey oldu :)
« #22 : 15 Haziran 2010, 15:16:42 »
29 Mayıs 2009 ya arkdaşlar amacanız FLOOD sa yapmayın şunu allah aşkına bir senelik konular allah aşkına!!Lütfen ya

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=1935.msg51610#msg51610

Çevrimdışı batu.han.mert

  • Yeni Üye
  • *
  • İleti: 39
  • Karma -6
    • Profili Görüntüle
Ynt: Geçen gün çok ilginç birşey oldu :)
« #23 : 15 Haziran 2010, 17:00:54 »
kusura bakma extract birisi konuyu açınca bizde katılalım dedik farketmemişim tarihi :( pardon ....

Linkback: https://www.turkishairforce.org/index.php?topic=1935.msg51619#msg51619

 


Powered by EzPortal